skip to Main Content

Veelgestelde vragen

Op deze pagina krijg je antwoord op het meest gestelde vragen. Dit gaat vaak genoeg over het verloop van de bestelling.

 

  1. Wat houdt kledingxpert.nl in? Kledingxpert.nl is een webshop waar je terecht kunt voor al jouw designer kleding. Dit geldt voor een ieder.

 

  1. Is kledingxpert.nl betrouwbaar? Kledingxpert.nl is zeker betrouwbaar, omdat wij alleen originele kleding verkopen voor een redelijk prijs met ook nog kortingen. Tevens is de levering gratis en retourneren is ook mogelijk binnen 14 dagen.

 

  1. Zijn er alleen merkkleding voor ouderen? Kledingxpert.nl weet precies dat voornamelijk de jongeren op zoek zijn naar merkkleding. Wij hebben niet alleen voor de ouderen, maar ook voor de tieners merkkleding.

 

  1. Ik kan de kleding waarnaar ik zoek niet vinden op de website? Als je een bepaald kledingstuk niet kunt vinden, kun je het altijd makkelijk zoeken in de zoekbalk. Het is netjes gesorteerd in categorieën.

 

  1. Is kledingxpert betrouwbaar? Jazeker, je kunt jouw bestelling gerust plaatsen. Daarna krijg je een bevestiging hiervoor om zeker te zijn van je bestelling.

 

  1. Ben ik verplicht een account aan te maken? Indien je gaat bestellen is het wel nodig om een account te maken. Dit is om de zekerheid te hebben dat jouw kleding besteld is.

 

  1. Hoe kan ik betalen? Je hebt verschillende betalingsmogelijkheden, zolang het digitaal is, bijvoorbeeld met mastercard, paypal of andere methode.

 

  1. Zijn er aanbiedingen mogelijk bij jullie? Ja inderdaad kun je korting krijgen, soms hebben we heel vaak aanbieding. Blijf de website volgen om jouw kans niet te verliezen.

 

  1. Hoe weet ik als jullie de kleding in voorraad hebben? Als je een kleding leuk vindt, kun je erop klikken. Er staat een duidelijk beschrijving inclusief als hij in voorraad is of niet. Aan de hand van deze informatie kun je ook jouw maat en kleur uitzoeken.

 

  1. Waarvoor is een account nodig? Een account is nodig om de bestelling te plaatsen, maar ook om jouw bestelling geschiedenis te bewaren. Je hebt hierdoor ook een overzicht voor jezelf.

 

  1. Ik wil mijn kleding graag, maar het moet niet thuis geleverd worden, wat nu? Indien je jouw bestelling niet thuis wenst te ontvangen mag u een ander adres doorgeven, dit alles wordt opgeslagen in uw account onder bestelgeschiedenis.

 

  1. Mag mijn account door meerdere mensen beheert worden? Nee, dat is helemaal niet veilig, omdat jouw persoonlijke gegevens worden opgeslagen. Indien iemand anders dit vinden kunnen zij het gebruiken om meer spullen te laten halen zonder onwetendheid van jou.

 

  1. Hebben jullie alleen kleding in de webwinkel? Nee, wij hebben ook een assortiment van tassen en andere accessoires.

 

  1. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu? Nadat je hebt besteld ontvang je van ons meteen een bevestigingsmail. Is dit niet gelukt dan kun je ongeveer een uur wachten erop. Komt hij toch niet aan dan kun je gelijk contact opnemen met onze via de klantenservice.
Back To Top